۱۳۹۵ بهمن ۷, پنجشنبه

عالی ترین فصل برای تور هند چه فصلی می باشد

تور ارزان هند ؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب قاره آسیا است که مرکز این کشور شهر دهلی نو می باشد.گردشگری در  کشور هند از نظر هزینه ها خیلی مهم می باشد و به سرعت هم در روند رشد می باشد.

این هتل مجلل پنج ستاره از لوکس ترین و مجهز ترین هتل های شهر است که موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار بوده وبه مکان های دیدنی و توریستی مهم شهر نزدیک است .فروگاه بین المللی ایندیرا گاندی 22 کیلومتر و 14 کیلومتر از فرودگاه داخلی دهلی فاصله دارد . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی مدرن ، فضای داخلی لوکس و امکاناتی منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . سرویس پذیرایی در این هتل رویایی در بالاترین سطح به گردشگران تور دهلی عرضه می شود.

 

اتاق های هتل د سوریا دهلی نو از 244 اتاق و سوئیت استاندارد و خانوادگی مجلل تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، حمامی مجهز به لوازم بهداشتی کامل ، کفپوش موکت، چای - قهوه ساز، میز کار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

هتل د سوریا دهلی نو

هتل د سوریا دهلی نو

امکانات هتل د سوریا دهلی نو برای اقامتی به یادماندنی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای افراد مختلف رضایت بخش و سرگرم کننده است . از جمله امکانات تفریحی این هتل با شکوه می توان به : استخر های روباز ، باشگاه ورزشی ، ماساژ و اسپا ، سونا ، دسترسی به اینترنت در سراسر هتل ، فضای سبز، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، زمین تنیس و بیلیارد ، مرکز سلامت و آب گرم ، گلفروشی ، قنادی ، سالن زیبایی ، پارک کودک ، گیم نت ، صرافی ، نگهبان ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، انبار بار و چمدان ، حمام ترکی- بخار ، فروشگاه ، نمازخانه ، چایخانه سنتی ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخري هند بروید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر