۱۳۹۵ بهمن ۱۰, یکشنبه

چنین مدل از سورمه ها را خریداری نکنید!

 چنین مدل از سورمه ها را خریداری نکنید!

تمام محصولات زیباسازی  درمانی بهتر است سبك و بشود زیر آب گرفتن باشندو از مارک‌های شناخته شده باشند.

دکتر یوسفی، می گوید: سورمه استخری» از ریمل ‌های با مدلهای معتبراست که به دلیل

وسعت بالایی که به مژه‌ها می‌دهد و به راحتی هم تمیز نمی‌شود، این دوره ها طرفداران زیادی پیدا

 کرده و حتی در مترو با انواع مارك‌ها خرید و فروش می‌شود.

افراد بسیاری سوال کرده‌اند که استفاده از این نوع ریمل عارضه‌ای دارد یا نه. در پاسخ باید گفت بسیاری از مشكلات ثانویه مربوط به ریمل‌ها مثل التهاب‌ها و حساسیت‌ها به‌خصوص در ناحیه پلك فوقانی به‌دلیل وجود نیكل در آنهاست. وقتی ریمل ضدآب است و سنگین و به آسانی شسته نمی‌شود، عوارض و مشكلات پوستی‌ای كه ایجاد می‌كند، بسیار بیشتر از ریمل‌های کلاسیک است.

دركسانی كه سابقه ابتلا به گل‌مژه دارند،‌ اگر از ریمل ضدآب استفاده كنند، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی سبوم احتمال بروز عفونت‌ با باكتری و گل‌مژه بیشتر می‌شود. به طور كلی، باید گفت تمام محصولات آرایشی -بهداشتی بهتر است سبك و قابل‌شستشو و از مارک‌های معتبر باشند. هر چه ماده آرایشی دیرتر از روی پوست پاك شود و سنگین‌تر باشد، عوارض آن شدیدتر و ماندگارتر است. خلاصه اینکه، بدون هیچ آرایشی وارد استخر شوید تا ضرری به شما و دیگران نرسد.

۱۳۹۵ بهمن ۷, پنجشنبه

عالی ترین فصل برای تور هند چه فصلی می باشد

تور ارزان هند ؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان کشوری در جنوب قاره آسیا است که مرکز این کشور شهر دهلی نو می باشد.گردشگری در  کشور هند از نظر هزینه ها خیلی مهم می باشد و به سرعت هم در روند رشد می باشد.

این هتل مجلل پنج ستاره از لوکس ترین و مجهز ترین هتل های شهر است که موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار بوده وبه مکان های دیدنی و توریستی مهم شهر نزدیک است .فروگاه بین المللی ایندیرا گاندی 22 کیلومتر و 14 کیلومتر از فرودگاه داخلی دهلی فاصله دارد . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی مدرن ، فضای داخلی لوکس و امکاناتی منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . سرویس پذیرایی در این هتل رویایی در بالاترین سطح به گردشگران تور دهلی عرضه می شود.

 

اتاق های هتل د سوریا دهلی نو از 244 اتاق و سوئیت استاندارد و خانوادگی مجلل تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، حمامی مجهز به لوازم بهداشتی کامل ، کفپوش موکت، چای - قهوه ساز، میز کار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

هتل د سوریا دهلی نو

هتل د سوریا دهلی نو

امکانات هتل د سوریا دهلی نو برای اقامتی به یادماندنی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای افراد مختلف رضایت بخش و سرگرم کننده است . از جمله امکانات تفریحی این هتل با شکوه می توان به : استخر های روباز ، باشگاه ورزشی ، ماساژ و اسپا ، سونا ، دسترسی به اینترنت در سراسر هتل ، فضای سبز، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، زمین تنیس و بیلیارد ، مرکز سلامت و آب گرم ، گلفروشی ، قنادی ، سالن زیبایی ، پارک کودک ، گیم نت ، صرافی ، نگهبان ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، انبار بار و چمدان ، حمام ترکی- بخار ، فروشگاه ، نمازخانه ، چایخانه سنتی ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخري هند بروید .

۱۳۹۵ بهمن ۵, سه‌شنبه

رنگ ها و معانی آن ها در دکوراسیون خانه


پینک ها و معانی رنگ ها در طراحی خانه

آگاهی با انواع پینک ها در دکوراسیون داخلی  رنگ های فعال در دکوراسیون منزل


رنگی که خوانواده برای هر منزلی برمی گزیند جو منزل شما را تعریف می کند.

نماکاران منزل، پینک هایی را برمی گزینند|انتخاب می کنند} که مازاد بر ویژگی زیبا شناختی،

ویژگی عاطفی اتاق را همچنین بیشتر میکند. آن ها رنگ ها را به سه دسته تقسیم بندی می کنند:

۱- رنگ های فعال ۲- رنگ های غیرفعال ۳-‌رنگ‌های خنثی.

رنگ های فعال باعث می شوند تا عواطف را با میزان تندی رنگ شان تحریک می کنند، در حالی که رنگ های غیرفعال احساس آرام بخشی را به همراه دارند. رنگ های خنثی کم ترین اثر عاطفی را دارند؛ اما باعث تعدیل در رنگ های روشن یا تیره می شوند.

رنگ های فعال

رنگ هایی که در این گروه قرار دارند شامل قرمز، زرد و نارنجی می باشند. قرمز، رنگ پر شور و هیجانی است که سیستم عصبی بدن را تحریک می کند. به دلیل شدت

و عمق این رنگ، طراحان این رنگ را به عنوان رنگ حاشیه ای استفاده می کنند مثل یک تک دیوار قرمز در اتاق یا قاب عکس قرمز آویزان شده از دیوار. رنگ زرد میزان شادی

را در افراد افزایش می دهد، اما طراحان معمولاً از این رنگ استفاده نمی کنند و اما درباره رنگ نارنجی، در صورتی که به طور متعادل استفاده شود، (بیش از حد استفاده نشود) می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش اشتها شود.

رنگ های غیرفعال

رنگ های سبز، آبی و بنفش از جمله رنگ های غیر فعال هستند که تاثیر آرام بخش تری را روی سیستم عصبی ایجاد می کنند. رنگ سبز، اتاق کوچک را ظاهراً بزرگ

 تر جلوه می دهد و رنگ غالب در طبیعت است. رنگ آبی نیز اندازه ظاهری اتاق را افزایش می دهد و دارای یک اثر آرام بخش می باشد. اما استفاده بیش

 از حد آن احساس سردی و بی تفاوتی را به همراه دارد. رنگ بنفش خیال انگیزی را پرورش می دهد و باعث آرام شدن سرشت انسان می شود.