۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

طراحی وب سایت ریسپانسیو برای تلفن های همراه بخش اول

ساخت وب سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک جزء از بدنه اصلی استراتژی های شما به منظور اینترنت مارکتینگ میباشد ، داشتن یک سایت که قابل نمایش در موبایل باشد بسیار کارآمد میباشد . امروزه مقدار فروش موبایل نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر شده است.

به همین دلیل داشتن وب سایت که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط کامپیوترهای خانگی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به جهت نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت وب سایتی هستند که در زمان نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر