۱۳۹۵ آذر ۸, دوشنبه

کابینت خانه MDF یا فلزی را ازکجا بخریم؟

 کابینت خانه MDF یا فلزی را به چه طریق خریداری کنیم؟

 کابینت منزل ام دی افیا فلزی را به چه طریق بگیریم؟

دراین دوره طرفدارانMDF خیلی بیشتر از   کابینت فلزی   می باشند. شاید فروش پررونق را می بایست مدیون زیبایی مدرنی دید که این مدل کابینت به آشپزخانه شما می بخشد.همچنین این را هم نباید از قلم انداخت که  کالا مرغوب MDF در مقابل آتش، رطوبت، مواد شیمیایی و میکروب بسیار مقاوم است. سبکی، قابلیت اجرای طرح های خلاقانه، که نتیجه ی عدم محدودیت در اشکال و ابعاد موجود است را هم به این مزایا اضافه کنید.

 

مدل کابینت

مدل کابینت

کابینت های فلزی ازورق آهن سفيد يعني همان گالوانيزه 60 صدم ساخته میشوند. صرفنظرازقیمت پایین این کابینتها،لبه های تیزدرها و ورقه ای فلزی خشن به کاررفته درآن مشکل ساز هستند.

رنگ این کابینت ها پس ازمدتی پوسته پوسته وکنده میشود. بازوبسته کردن درهای آن پرسروصدا است. همچنین دربرخی مواقع امکان برق گرفتگی به علت اتصالی سیمهای برق وجود دارد.

. اگرکابینتهای شما در چیدمان آشپزخانه فلزی باشد حتما میدانید که آنها پس ازچند سال دچار پوسیدگی می شوند پوسیدگی های جزيی را بتراشید تا برطرف شوند

وآن قسمت را با محلول ضدزنگ بپوشانید و سپس رنگ بزنید درضمن میتوان مشکل ریزش رنگ کابینت بدنه فلزی را با استفاده ازرنگ استاتیک برطرف کرد.

۱۳۹۵ آذر ۷, یکشنبه

ترس از سن بالا عمررا کم می کند

ترس از پیری عمررا کم خواهدکرد


طبق گفته سازمان بهداشت دنیاترس از سن بالا عمررا کم خواهدکرد

 به گزارش مهر، طبق اطلاعات بدست آمده از بیشتراز ۸۳ هزار نفر با عمر ۱۸ سال به بالا و در ۵7 کشور دنیا، این سبک دید به پایان زندگی در مابین سالمندان مناطق دارا بیشتر است.

 

محققان هشدار می دهند دیدگاه منفی و تبعیض آمیز نسبت به افراد مسن می تواند پیامدهای بدی را برای افراد جوان تر به همراه داشته باشد.

 

افراد جوانی که دیدگاه منفی ای نسبت به پیری خود دارند عمرشان کوتاه می شود.

 

اخیرا نیز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود، افرادی که نگرش منفی نسبت به پیری خودشان دارند زودتر دچار ناتوانی شده و به طور میانگین ۷.۵ سال کمتر از افراد دارای نگرش مثبت عمر می کنند.

 

در حال حاضر جمعیت بالای ۶۰ سال جهان، ۶۰۰ میلیون نفر برآورد شده است، رقمی که طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی تا سال ۲۰۲۵ دو برابر خواهد شد و تا سال ۲۰۵۰ به دو میلیارد نفر خواهد رسید.

 

تعریف فرد سالمند در هر کشور متفاوت بوده و براساس سن امید به زندگی در آن کشور تعیین می شود. به عنوان مثال سن امید به زندگی در کشور بریتانیا ۸۱ سال است، و در این کشور افراد بالای ۴۱ سال جزء افراد میانسال و مسن تعریف می شوند.

۱۳۹۵ آبان ۲۹, شنبه

مانند آب نوشیدن مسافرت کنیم!


مانند آب خوردن سفر کنیم!


من و همسرم زمان زیادی بود انگیزه یک سفر چند هفته ای تفریحی به ترکیه رو داشتیم؛ حدس می رود افراد هم این تجربه رو داشتید که در عرض روز، تعدادی پیامک از آژانس‌های مسافرتی می گیرید. ابتدابا چند تا از شماره‌های دریافتی تماس گرفتیم، اما خیلی راضی نشدیم، از طرف دیگر هم چون یک دفعه برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

۱۳۹۵ آبان ۲۶, چهارشنبه

روش های برگزیدن جذابترین پینک کابینت آشپزخانه

روش های انتخاب باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه


روش های انتخاب باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب پینک برای زیباسازی آشپزخانه

و بخصوص کابینت ها در زیباسازی آشپزخانه تاکید اکیدی دارد و تکنیک برگزیدن زیباترین

پینک کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه یاری می رساند. پینکها قادرند ظاهر آشپزخانه راتغيير دهند و

 احساس آن را دگرگون کنند،این نکته جالب هست کسل کننده ترين و یک شکل ترين آشپزخانه را هم تغيير دهند. البته توجه به وسعت

فضاي آشپزخانه براي  انتخاب صحیح پینکها بسيار بااهمیت مي باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاريک است نياز به رنگهاي گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنين يک فضاي بزرگ و بي روح نيازمند رنگهايي تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ هميشه شيک  است. کمي جسارت نياز  است تا بتوان از رنگ هاي شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چيدمان کلي آشپزخانه هماهنگ باشد. بايد به اين نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغيير مي کنند. روشنايي طبيعي روز شدت رنگ را افزايش  مي دهد ولي نورپردازي هوشمندانه مي تواند درجه رنگ و حس القايي آن را تغيير دهد.


يک رنگ خنثي ديگر که به خوبي مي تواند در فضاي داخلي شما خوش بشيند رنگ طوسي است، اما اين رنگ حتما بايد به صورت ترکيبي در فضاي آشپزخانه قرار بگيرد. از جمله رنگ هاي

خوش ترکيب با طيف رنگي طوسي مي تواند نارنجي، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به ساير وسايل و لوازم مي توانيد بهترين آن را براي فضاي داخلي خود استفاده نماييد.

 رنگ نارنجي به دليل خاصيت انرژي بخشي که دارد براي فضاي عملکردي همچون آشپزخانه مناسب ترين گزينه است. اما توجه داشته باشيد که اين رنگ نيز همانند قرمز فضاي شما را شلوغ مي کند پس سعي کنيد فضاي آشپزخانه ي شما حالت نمايشگاهي خود را حفظ نمايد.

طيف رنگي آبي و يا آبي خاص براي کابينت هايي به سبک کلاسيک مي تواند رنگ زيبايي باشد. اما توجه داشته باشيد که آبي که تناژ رنگي طوسي را در ترکيب خود دارد

براي فضاي عملکردي آشپزخانه نسبت به ساير آبي ها مناسب تر است، رنگ هاي آبي کم رنگ و طيف هاي فانتزي تر آن مناسب براي اتاق خواب است، اما هيچ قانوني شما را در استفاده از آن ها منع نمي کند.

اين رنگ از آن دسته رنگ هايي است که کمتر کسي به سراغشان مي رود، اما اگر زرد خوش رنگي را براي فضاي آشپزخانه ي خود استفاده نماييد قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضاي آشپزخانه هاي کم نور مي تواند به خوبي روشنايي ايجاد کند اما نسبت به رنگ سفيد گرماي بيشتري به فضاي آشپزخانه ي شما مي بخشد به خصوص اگر با رنگ هايي مثل قهوه اي در فضا ترکيب شوند گرماي بيشتري را به فضاي شما مي بخشند.  

۱۳۹۵ آبان ۲۵, سه‌شنبه

شاپرک هایی زیبا برای گرم کردن طراحی دکوراسیون منزل تان

 پروانه هایی رنگارنگ برای گرم کردن دکوراسیون منزل تان


این شاپرک ها به شما این توانایی را می دهد تا دکوراسیون خانه تان را به یک طراحی دکوراسیون گرم و زیبا تبدیل کنید.

چراغ های پروانه ای
برای نور بخشیدن به یک اتاق و یا در جو باز از چراغ های کاغذی به عنوان یک دکوراسیون  زیبا استفاده می شود که این طراحی دکوراسیون  با استفاده از پروانه های زیبا بر روی آنها رنگارنگتر می شود و شایسته ی بهره بردن می باشد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گل ها با پروانه
این حشرات بالدار و زیبا را با کمک سیم به یکدیگر وصل کرده به طوری که به راحتی بتوان از آنها برای ترتیبات گل، گیاهان و دکوراسیون ها استفاده کرد.این کار تزئین بسیار ظریف است و به عنوان یک دکوراسیون زیبا می توان از آن بهره برد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گلدان ارکیده  با پروانه
یک گلدان زیبایی از گل های سفید ارکیده را در نظر گرفته و سپس در بالای این شاخه های گل با کمک یک سیم بسیار نازک فلزی پروانه های سفید کاغذی را وصل کنید و از دیدن این گلدان زیبا لذت برده و دکوراسیون تان را جذاب تر کنید. همچنین می توانید تک تک این گلدان های زیبا را به عنوان هدیه ای برای مهمانان تابستانی خود در نظر بگیرید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین وسایل شخصی با پروانه
بسیار زیبا و جالب است زمانی که این پروانه های زیبا را بر روی وسایلی چون برس و شانه و ... خود بچسبانید و ببینید که به هنگام شانه کردن و مرتب کردن موهای خود چه احساس زیبایی به شما  انتقال داده خواهد شد.با این کار شما به دکوراسیون اتاق خواب تان هم روحی تازه می بخشید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی بالش های تزئینی و کوچک
می توان پروانه ها را از جنس خود پارچه ی بالش درست کرده و بالش را به کمک آن به زیبایی تزیین کرده و در گوشه ای از خانه به عنوان یک دکوراسیون زیبا از آن استفاده کرد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


شمع های پروانه ای
می توانید شمع های زیبا و ساده ای را که دارید با کمک پروانه های زیبا بر روی آنها تزئین کرده و از این شمع ها برای دکوراسیون میز نهار خوری تان استفاده کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


قاب های  پروانه ای
قرار دادن این موجودات دوست داشتنی بالدار در درون قاب های تزئینی بسیار لذت بخش و زیبا می باشد.برای این کار درون قاب های چوبی ساده یک کاغذ سفید بچسبانید و سپس یک پروانه ی کاغذی رنگی را روی آن قرار دهید و در نهایت این قاب های زیبا را لابه لای کتاب ها و در قفسه های کتابخانه قرار دهید تا به این ترتیب نه تنها دکوراسیون کتابخانه ی خود را به زیبایی نزئین کرده اید بلکه حس مطالعه کردن را میان اعضای خانواده افزایش داده اید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


ملحفه و دستمال های پروانه ای 
با بهره گیری از یکسری خلاقیت ها مانند شابلون زدن می توانید دستمال های خود را با طرح هایی از پروانه بر روی آنها به زیبایی تزئین کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه های سرگرم کننده
این پروانه ها وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای کودکان می باشند که علاوه بر آنکه می توانند برای بازی کودکان در نظر گرفته شوند به عنوان یک دکوراسیون زیبا هم در خانه از آنها استفاده می شود.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی جلد کتاب
به نظر می رسد که در تصویر زیر این پروانه های زیبا به صورت شناور بر روی جلد کتاب ها قرار گرفته اند و می توان دید که چگونه از این پروانه های زیبا و در اندازه های متفاوت برای تزئین کتاب ها و در کل برای تزئین دکوراسیون کتابخانه استفاده شده است. از این موجودات ریبا در اندازه های گوناگون به این زیبایی استفاده شده است.

کشور چین قوی ترین بزرگ‌ کامپیوتر کره خاکی را ساخت

کشور چین قوی ترین بزرگ‌ کامپیوتر جهان را به بازار اورد

یکی از شهرهای چین با استفاده از مینیتراشه‌های ساخته شده ازطریق متخصصین خویش، |پیروز|موفق} به تولید باسرعت ترین بزرگ‌ رایانه جهان  شده است.

به نقل ایسنا به نقل ازجست وجوگر یاهو، چین موفق شد با موفقیت مقتدرانه بزرگ‌ کامپیوتر جهان را بدون کمک گرفتن از آمریکا و استفاده از فناوری‌های آن کشور بسازد.

این ابررایانه که Sunway TaihuLight نام دارد، دارای دو برابر سرعت نمونه قبلی بوده و از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است که این میزان در مقایسه با نمونه قبلی که در چین و با استفاده از تراشه‌های  شرکت آمریکایی اینتل ساخته شده بود بیشتر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که چین دارای ابررایانه های بیشتری نسبت به آمریکا است.

 متخصصان براين باورند که تحريم‌های آمريكا عليه چين با هدف جلوگيری از بهبود فناوری‌ ابررايانه‌ها بوده است. اما چين به جای توقف فعالیت‌های خود،‌ تمامی بودجه و سرمايه خود را صرف توليد و توسعه این ابررایانه‌ها کرده است.

این ابر رایانه که در مرکز ابر رایانه ملی چین واقع شده، برای مدل سازی آب و هوا و انجام پژوهشهای علمی استفاده خواهد شد.

 ابر رایانه کشور چین، به دلیل سرعت و به واسطه تست توسط کارشناسان آلمان و آمریکا، در لیست TOP500که دو بار در سال منتشر می شود قرار گرفته است.

این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که از 10 رایانه سریع جهان، دو دستگاه در چین، چهار مورد در آمریکا و به ترتیب در ژاپن، آلمان، سوئیس و عربستان سعودی یک دستگاه وجود دارد.

چین  هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام پروژه های علم و فناوری کرده و به دنبال آن به یک پیشرو در زمینه فناوری‌های پیشرفته تبدیل شده است.

مقامات چین همچنین قصد دارند تا بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان را در جنوب شرقی این کشور راه اندازی کنند

۱۳۹۵ آبان ۲۳, یکشنبه

آگاهی از خرج کرد های اقامت شهرهای سراسردنیا

 

آگاهی از خرج کرد های زندگی شهرهای سراسردنیا

هزینه زندگی,خرج کرد های زندگی درجهان تامین و براورد هزینه های روزمره زیستن همواره ازجمله دقدقه های مهمانسان در هر دوره ای زندکی کرده.درجهان امروز این محاسبه ها توسط کمپانی ها دولتی و خصوصی در سراسر جهان انجام میشود هزینه های زندگی در سراسر دنیا



به طور معمول اطلاعات مورد نیاز این سازمان ها از طریق تجربه های مردم, قیمت اقلام اساسی (خوراک,پوشاک,اسکان,درمان وبهداشت) تامین میشود.با توجه به گستردگی و پیشرفت دنیای مجازی,شما به راحتی میتوانید با جستجو در اینترنت به لیستی از هزینه های زندگی هر کشوری در هر جای دنیا دسترسی داشته باشید.از برترین سایت های که توانایی مقایسه هزینه زندگی میان دو کشور را دارد, میتوان به سایت Numbeo.com و یا expatistan.com اشاره نمود.شما به راحتی میتوانید با مراجعه به این سایت ها هزینه زندگی در استرالیا و تهران را با هم مقایسه کنید.همچنین از آخرین قیمت اقلام متفاوت در هر کشوری نیز با خبر شوید.

مهمترین دلیلی که باعث میشود تا شما به این سایتها و لیست هزینه های یک کشور سر بزنید, مهاجرت است.به عنوان مثال اگر قصد مهاجرت به کانادا را با هر دلیلی را داشته باشید باید با هزینه های کانادا (هزینه کرایه یا خرید خانه,هزینه های درمان,هزینه های خوراک و پوشاک) آشنا باشید.هرچند که هزینه های اعلام شده از سوی سازمان های دولتی و خصوصی و یا سایتهای مهاجرتی به صورت نسبی و معمولا در مورد شهر های بزرگ هر کشوری است, اما باز اطلاع داشتن از این موضوع به شما در تعیین مقصدتان کمک بسیاری میکند.باید این نکته را هم در نظر گرفتن که هزینه های روزمره در هر کشوری در شهر های مختلف آن کشور, متفاوت است.به عنوان مثال هزینه زندگی در شهر تهران با شهر زاهدان بسیار متفاوت است.یکی دیگر از عواملی که در هزینه های روزمره شما بسیار تاثیر گذار است, سبک زندگی و روش خرج کردن شما میباشد.این موضوع میتواند در هر فردی با توجه به روحیات و سبک زندگی کاملا متفاوت باشد.

در ادامه اینفوگرافیکی از هزینه های زندگی در سراسر دنیا را مشاهده خواهید کرد.با دیدن این اینفوگرافیک متعجب خواهید شد.مطمئنا اولین نکته ای که به نظرتان میرسد بالا بودن هزینه های زندگی در کشورهای پیشرفته و موفق در زمینه اقتصادی است.معمولا توصیفی که از این کشور ها میشنویم, در مورد رفاه اجتماعی و اقتصادی کامل برای شهروندان این کشورهاست.البته این توصیف ها و تعریف ها دروغ نبوده و کاملا در این کشور ها قابل لمس است.مهمترین نکته ای که باعث میشود تا هزینه زندگی بالا در کشور هایی مانند استرالیا به شهروندان فشار وارد نکند, بالا بودن دستمزدها و درآمد های شهروندان است.البته بالا بودن دستمزد ها دلیلی بر کسب و پس انداز پول برای شهروندان نمیباشد.هر شهروند متناسب با سقف درآمد خود باید مالیات به دولت پرداخت کند و دولت نیز با توجه به مالیات پرداختی خدمات به او ارائه خواهد داد.



 

 

۱۳۹۵ آبان ۲۱, جمعه

مثل آب میوه خوردن مسافرت کنیم!


مانند آب نوشیدن سفر کنیم!


من و زنم مدت بسیاری می باشد انگیزه یک سفر چند هفته ای تفریحی به ترکیه رو داشتیم؛ شاید افراد هم این تجربه رو داشتید که در طول روز، چندین اس ام اس از آژانس‌های مسافرتی دریافت کنید. ابتدابا تعدای از شماره‌های دریافتی تماس حاصل کردیم، ولی زیاد به دلمون ننشست، از طرف دیگر هم چون یک دفعه برنامه ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.


کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!» اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.


ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.


سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.


همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.

 

۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

به چه طریق با گلدان های رنگارنگ منزل خودرازیبا کنیم

به چه طریق با گلدان های زیبا خانه خودرادل باز کنیم


کلان ترین مراکز تحقیقاتی در کره خاکی بودن در مردم را دلیلی موثر در کاهش استرس، اضطراب می‌شناسند و زندگی در فضای سبز را در جهان کامپیوتری و به روز کنونی، از بهترین راه‌های بهبود از ابتلا به مریضی‌های گوناگون برمیشمارند. همین نتایج علمی بهترین دلیل برای ماست که در این روزها وقت بیشتری را صرف نگهداری و مراقبت از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی و خانگی کنیم و بیشتر از همیشه از انرژی‌ها و فواید آن بهره‌مند شوید.

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


خنده را به خانه بیاورید
با قرار دادن برخی از گیاهان و گل‌های آپارتمانی که برگ‌های گرد دارند و رنگ آنها میان طیف‌های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می‌توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل‌ها علاوه بر آنکه می‌توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت‌اندیشی افراد خانواده هم دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل‌ها نزدیک به پنجره و در نورگیرترین بخش خانه قرار داشته باشند تا شما بتوانيد بیشتر از فواید آنها بهره ببريد.

 

اصول فنگ شویی, دکوراسیون فنگ شویی


گل‌ها را کجا بگذارید؟
ضلع شرقی خانه بهترین فضا برای نگهداری از گیاهان و گل‌های آپارتمانی است. به اعتقاد کارشناسان فنگ‌‌شویی از آنجا که خورشید از مشرق طلوع می‌کند، قرار دادن گیاهان می‌تواند مناسب‌ترین مکان برای آنها باشد. به این ترتیب گیاهان نور و انرژی بیشتری دریافت می‌کنند و ماندگاری بهتری خواهند داشت. ضمن آنکه با دریافت نور آفتاب، انرژی بیشتری در فضای خانه به وجود خواهند آورد که در دور کردن و از بین بردن انرژی‌های منفی و مخرب در محیط زندگی بسیار موثر است.



۱۳۹۵ آبان ۱۶, یکشنبه

چهره آشپزخانهتان‌ را تغییردهید

چهره اتاقتان‌ را تغییردهید

1. شیشه های بلوري درابعادکم و درابعادزیاددر هر اتاق‌اي دیده مي‌شود. با كمي خلاقيت مي‌توانيد در اين شیشه ها شاخه‌هاي‌برگ‌هاي سبز قرار دهيد. به همين سادگي، به همين زيبايي

2:باکس های شما پرمی باشد از نلبکی‌هاي چيني كه به خاطر بهرمندی دایمی رنگ و روي روزهاي اول را ندارند. سراغ اين ظرف‌ها برويد و با رنگ مخصوص ظروف چيني طرح و نقش دلخواه‌تان را روي آنها پياده كنيد، آن وقت خواهيد ديد كه همين ظرف‌هاي قديمي مي‌توانند جاي خالي كريستال‌ها را در آشپزخانه شما پر كنند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


3. به كاسه‌هاي چوبي فكر كنيد. كاسه‌هاي چوبي هم چيدمان آشپزخانه شما را متفاوت مي‌كنند، هم انتخاب مناسب و متفاوتي  براي ميوه‌هاي تابستاني شما هستند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


4. فنجان‌هاي رنگي را فراموش نكنيد، اين فنجان‌ها روح و طراوت را به آشپزخانه شما بازمي‌گردانند. كافي است امتحان كنيد.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


5. يك قوري قديمي ترجيحا نقره‌اي در وسايل همه مادربزرگ‌ها پيدا مي‌شود، حتي مي‌توانيد در ميان عتيقه فروشي‌هاي جمعه بازار دنبال مدل‌هايي از اين دست بگرديد؛ اما دقت كنيد كه اين ظرف قرار است نقش يك گلدان را در آشپزخانه شما بازي كند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


6. ديدن يك قابلمه رنگي روي اجاق گاز، نه تنها حس و حال كدبانوي خانه را براي پخت‌وپز بيشتر مي‌كند بلكه اشتهاي همه اهالي خانه را هم براي خوردن برمي‌انگيزد.

۱۳۹۵ آبان ۱۱, سه‌شنبه

طراحی دکوراسیون فسفری غیر طبیعی!

طراحی دکوراسیون سبز مصنوعی !

|نیاز نیست درختچه ها| سبزها| گل ها }  یشمی بکارید تا منظره ای از باغچه در اتاق ایجاد کنید. با دستمال هم می توانید این کار را انجام دهید. تنها همین بس است کمی سلیقه به خرج دهید و در و دیوار منزل را مثل باغچه کنید. این خلاقیت به آب و نور مستقیم یا غیر مستقیم آفتاب نیازی ندارد. حتی توجه دایمی شما را هم نمی طلبد. یک بار انجام می دهید و یک عمر استفاده می کنید. اکنون با خود می گویید این چگونه باغچه ای است؟ باغچه پارچه ای.

مریم گلی
این طرح مریم گلی روی پارچه تا حدی فرم هندسی دارد اما همچنان نمایی از طبیعت را به رخ می کشد و می توانید برگ های آن را با همه وجود حس کنید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


طرح لِمون گراس
لِمون گراس، نوعی علف است که در کشور هند رشد می کند و برگ های آن عطر لیمو دارند. این طرح کاملا حس طبیعت را داخل خانه می آورد و شاید بتوانید عطر لیمو را هم در فضا استشمام کنید!

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


طرح لِمون گراس
این طرح نیز ترکیب بندی دیگری از لمون گراس است که مجموعه هنری «دورالی» آن را خلق کرده است. می توانید از این طرح برای کوسن یا طرح مبلمان اتاق خود بهره بگیرید و از زیبایی آن لذت ببرید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


طرح چسب دیواری
چسب دیواری، گیاه فوق العاده زیبایی است. به ویژه انواع هفت رنگ آن که دیگر حرف ندارند. در روزهای سرد پاییز، این چسب ها روی دیوار حیاط همچون تابلوی زیبای نقاشی هستند که از دیدن آنها سیر نمی شوید. برای اینکه آنها را داخل خانه هم داشته باشید و البته نگران خانه کردن مارمولک ها در میان برگ های آن نیز نباشید، کافی است طرح آن را روی پارچه چاپ کنید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


برگ انجیر
این طرح زیبا، حس کاملا طبیعی به انسان می دهد. برگ های زیبا و تیره و روشن این طرح نمای کاملی از طبیعت است. بالشتی را تصور کنید که این طرح زیبا روی آن چاپ شده است!

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


سبز تیره مردابی
این رنگ خالص سبز که همچون مردابی عمیق و مخملین است کاملا بوی برگ و خزه را به انسان منتقل می کند. این رنگ را می توانید با یک کاناپه آبی تیره یا سورمه ای جفت کنید تا ترکیبی از رنگ های طبیعت را در اتاق نشیمن خود داشته باشید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


نعنا
این طرح کمی قدیمی به نظر می رسد و شاید شبیه آن را در خانه و آشپزخانه مادربزگ هایمان بتوانیم پیدا کنیم. اما برای بالشتکی که روی صندلی می گذاریم، بسیار مناسب است.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


چمن
اشکال هندسی کوچک، زیبایی خوبی دارند. به ویزه اگر این طرح ها را به شکل عناصر طبیعت بسازیم که زیبایی دوچندان پیدا می کنند.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


بته جقه
این طرح برای رومیزی یا نیم پرده های آشپزخانه مناسب است. این طرح که می توان به آن طرح درخت چای هم گفت، زیبایی سنتی را به اتاق هدیه می کند.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


گیاه نیل‌زا
از دیگر طرح های طبیعی برای پارچه های خانه باید به  گل های زیبای نیل‌زا اشاره کرد. این گل ها با رنگ آبی نیلی و برگ های سبز روی پارچه نخی سفید، حس آرامش را به انسان منتقل می کنند.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


آبی دریا
برای الهام از طبیعت لازم نیست فقط به سراغ گل و گیاه بروید، آبی دریا نیز نمایی از آرامش دایمی است. الهام از رنگ دریا روی پارچه مخملی یادآور لطافت آب است.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


گل زعفران
زعفران یکی از پرکاربردترین گل ها در ایران است. پرچم های گران قیمت این گل علاوه بر رنگ خوب، عطر فوق العاده ای هم به غذا می بخشد و باعث شادابی انسان می شود. چه خوب که از این گیاه برای طراحی پارچه های خانه استفاده و لبخند را به لب های اعضای خانواده هدیه کنیم.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


گل های خیالی
گاهی می توان با تخیل خود گیاهی ترسیم و در دنیای واقعی آن را روی پارچه های مختلف خانه چاپ کرد. این گل های آبی که به طور بسیار منظمی در کنار یکدیگر چیده شده اند، تخیلات هنرمندی به نام «مالی شاک» است.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


گل های لیمو
گل های آبی و سبز لیمو که باز از تخیلات «مالی شاک» است و گویا گل های سبز لیمو در برگ های آبی رنگ در حال رقص و شادی هستند. این طرح، حس طراوت و شادی دارد.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


بید مجنون
آویزان بودن شاخه های بید مجنون، سایه دلچسب زیر شاخه ها همه بر زیبایی این درخت می افزایند. این درخت که هر چه کهن سال تر می شود بیشتر بر زمین سایه می گستراند را می توانید روی پارچه های مختلف خانه خود همیشه زنده داشته باشید. این پارچه با الهام از شاخه های درخت بید و گل های زیبا طراحی شده است.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


شاخه های آویزان
آویزان بودن شاخه های گیاهان مختلف را می توانید روی پارچه های نخی سفید به نمایش بگذارید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


نیلوفر آبی
نیلوفر آبی فوق العاده زیبا است. گل های زیبای صورتی که روی برگ های بزرگ روی سطح آب قرار دارند، واقعا هیجان انگیز هستند. برای اینکه این زیبایی که همه جا نیست را در خانه خود داشته باشید، می توانید طرح برگ ها و گل های آن را روی پارچه های خانه چاپ کنید.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


کیوی
این طرح ملهم از میوه کیوی و رنگ فیروزه ای است که گروه طراحی «گالرایث و پاول» آن را خلق کرده اند.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


کوه
این طرح زیبا ترکیبی از کوه های کنار هم است که استواری و عظمت کوه را به نمایش می گذارد. آن را به کاج مطبق هم می توان تشبیه کرد.

دکوراسیون طبیعی, دکوراسیون سبز خانه


بالنگ
رنگ زرد بالنگ در ترکیب طرح هندسی از برگ ها و گل های متنوع، تفاوت ویژه ای با دیگر طرح های پارچه دارد.