۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

توصیف دپارتمان همکارصنعت و توصیف محتوا بولدوزر

معرفی شرکت همکار معدن

دفتر همکار صنعت جو ، مجموعه صنعتی شرکت همکار معدن، در سال 1381 بنا نهاده گردید. این کمپانی حرفه اولیه خود را متوجه بخش های مرتبط با صنعت های معدنی ساخت و ساز و با تکیه بر منظر تعالی سازمانی قادر است در مدت وقت اندکی همچون یکی از وندور های معروف شده معادن در متن تامین وسایل و ماشین آلات معدنی معرفی گردد.

اکنون شرکت همکار صنعت، با تکیه بر؛ تجربه بیش از یک دهه فعالیت، تیم مهندسی قوی و ارتباطات خود با شرکت های بزرگ در سراسر دنیا خدمات ارزشمندی از قبیل مهندسی معکوس، طراحی و ساخت، بازسازی و اورهال به صنایع معدنی، نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می دهد.

شرکت همکار معدن، دپارتمان بازرگانی گروه همکار معدن، با هدف ارائه خدمات بازرگانی از قبیل واردات تجهیزات و ماشین آلات در حوزه های معادن، راه و ساختمان ، نفت و پتروشیمی تاسیس گردید.

خدمات بازرگانی در بخش حوزه معادن در دو بخش تجهیزات کارخانه ای و ماشین آلات سنگین طبقه بندی می شود. در بخش ماشین آلات شرکت همکار معدن، توزیع کننده رسمی شرکت تمسا(TEMSA)، نمایندگی رسمی شرکت کوماتسو ژاپن KOMATSU در ترکیه و گرجستان و آذربایجان، می باشد که به عنوان تنها مرکز رسمی سرویس و خدمات پس از فروش ماشین آلات شرکت KOMATSU به شمار می آید.  همچنین این شرکت به عنوان توزیع کننده رسمی ماشین آلات و محصولات شرکت DIECI(دیچی) ایتالیا، سنگ شکن های هارتل HARTL و همچین شرکت O&K آلمان می باشد.

در بخش تجهیزات کارخانه ای، تجهیزاتی از قبیل جداکننده های مغناطیس High gradient magnetic separator-HGMS ، آسیاب های گلوله ایBall-mill، آسیاب های غلطکی HPGR و SAG-Mill و همچنین برخی تجهیزات صنایع دیگر از قبیل انواع پمپ ها، فستنر ها و... جزو حوزه های فعالیت این شرکت میباشند.


لودر (به انگلیسی: LOADER، به معنای حمل کننده) یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان‌سازی است که به دو صورت چرخ لاستیکی و زنجیری می‌باشد. شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار و کوماتسو و ولوو و هیتاچی و هیوندای و کاوازاکی و غیره در ساخت لودر فعالیت دارند.

لودر یکی از کاربردی ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در انداره های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله های کارگذاشته شده در کانالها، بارکردن کامیونها، حمل بتن به محل قالبها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف روب، کانال کن، لوله بر، لوله گذار، جرثقیل لیفت تراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت .

 محتویات

     ۱ انواع لودر

        ۱.۱ لودر چرخ لاستیکی

        ۱.۲ لودرهای چرخ زنجیری

        ۱.۳ بکهو لودر

انواع لودر

لودر چرخ لاستیکی

این لودرها دراقسام کوچک خیلی بزرگ ساخته میشود چرخهای بزرگ لاستیکی به این نوع لودرها قدرت تحرک وسرعت فراوانی میبخشد فشار وارده برزمین توسط این لاستیکها کم بوده ومیتوان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییرداد باین همه درزمنیهای دارای سنگهای تیزامکان آسیب این لاستیکها وجود دارد درضمن در زمینهای خیس و گل آلود نیز کار کردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجود دارد که میتوان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها باسطح زمین آنها رابه کاربرد نوعی از لاستیکهای جدید ساخته شده اند که دارای عاجهای خیلی ضخیمی هستند و میتوانند درمناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دو نوع معمولی وکمرشکن هستند.

نوع کمرشکن که بیشتر در لودرهای بزرگ بکاربرده میشوند و دارای نوعی شاسی هستند که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل میکنند این حالت مفصلی قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی های ثابت ( غیرمفصلی ) زیاد میکند درانواع مدرن این ماشین آلات از سیستمهای فرمان و کنترل هیدرولیکی و الکتریکی جهت راحتی وعملکرد بهتر راننده استفاده شده است سیستم فرمان این ماشین ها به دونوع است در لودرهای معمولی سیستم فرمان بوسیله فرمان و حرکت چرخها عمل میکند اما در نوع کمرشکن سیستم فرمان به وسیله دو جک هیدرولیکی عمل می نماید.

لودرهای چرخ زنجیری

لودرهای چرخ زنچیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی عمل می کنند با این تفاوت که فشار کمی که بر زمین وارد می کنند باعث میشود که لودرهای با چرخ زنجیردار بتوانند در زمینهایی کار کنند که قابل استفاده برای لودرهای لاستیک در نیستند اصطکاک زیاد آنها با زمین باعث میشود که بتوانند نهایت استفاده را از قدرت موتور درکندن زمین بنمایند و چون زنجیر دارند هنگام کار در مناطق دارای سنگهای تیز خطرپاره شدن لاستیک وجود ندارد لودرهای زنجیردار قادر به حرکت برروی سطحهای باشیب جانبی ۳۵%میباشند در صورتی که این رقم برای لودر چرخ لاستیکی ۱۵% است همچنین لودر زنجیردار میتواند از شیب ۶۰% بالا برود در حالیکه این رقم برای لودر لاستیک دار به حدود ۳۰% محدود میشود سرعت لودر زنجیردار خیلی کمتر از لودر لاستیک داربوده به همین علت درمواردی که فاصله حمل مواد وبازگشت به محل بارگیری زیاد باشد راندمان این ماشین نسبت به نوع لاستیک دار پایین است.

بکهو لودر

این ماشین آلات درواقع لودرهای کوچکی هستند که درپشت خود یک بیل مکانیکی دارند وبرای کارهای سبک استفاده میشوند کلیه مشخصات عمومی آنها مانند لودرها وبیل های مکانیکی است به دلیل دوکاره بودن این ماشین دربسیاری ازپروژه ها ی کوچک ازاین وسیله استفاده میشود بخصوص اگرپروژه مربوط به کندن خندق باشد.

همانطورکه گفته شد درقسمت این ماشین یک بیل مکانیکی وجود دارد قدرت این بیل نیز بر اساس زاویه آن با زمین و شعاع عملکرد بازوها فرق میکند شرکتهای سازنده براساس نوع ماشین آلات نمودارهایی مبنی برقدرت بیل در حالات مختلف ارائه میدهند .

سایر مشخصات لودر

ظرفیت جام لودر به طریقی غیر از جام جرثقیل و دراگلاین تعیین می شود. ظرفیت اسمی جام در مورد لودر عملاً مساوی با حجم مواد حفاری کود شده (heaped volume) در جام لودر در نظر گرفتن استانداردهای مؤسسه Engineers (SAE) Society of Automotive است.

بار مجاز لودر در حین عملیات تحت استاندارد SAE بار مجاز لودر با چرخ لاستیکی در حین عملیات باید هیچگاه از ۵۰% بار استاتیک واژگونی در حالتی که در حال گردش کامل است تجاوز کند. این مقدار برای لودر با چرخ زنجیری ۳۵% بار استاتیک واژگونی می باشد. البته بار واژگونی را می توان با استفاده از سربار یا افزودن ملحقات به انتهای ماشین بالا برد و لذا مشاهده می شود که وزن ماشین هم علاوه بر قدرت بالا بردن بار در تعیین حجم جام مؤثر است.

۱۳۹۴ اسفند ۳, دوشنبه

طراحی کردن مخصوص و ویژه میز غذاخوری

انتخاب شیک ترین مبلمان برای دکور خانه های نقلی

انتخاب میز ناهارخوری مناسب از لحاظ فضای آشپزخانه و یا انتخاب جنس میز اهمیت فوق العاده ای در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.


انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل از ضروری ترین احتیاجات هر منزل است و نقش مهمی را در طراحی داخلی فضای خانه به عهده دارد.

هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند.پس با ما همراه باشید تا اگر خواستید برای عید امسال مبلمانی برای منزلتان را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید.

خرید مبلمان های راحتی می تواند برای تان مقرون به صرفه تر باشد. اگر فقط احتیاج دارید که به خانه تان نشیمن اضافه کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به سراغ خرید صندلی های تک نفره و زیبایی بروید که در عکس های بالا می بینیدشان.

اگر نمی خواهید به صورت خاص روی یک مورد از مبلمان های راحتی خانه تمرکز کنید، باید آن ها را به صورت ست های مبلمان های راحتی خریداری کنید که البته کار شما را هم راحت تر خواهند کرد چرا که دیگر دغدغه هماهنگ کردن آن ها را با بقیه اجزای و لوازم دکوری خانه را ندارید.

چنانچه نمی‌خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه‏ی روبه‏روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه‌ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده‌اید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینیمالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس ‌دهد. به عنوان مثال، برای فضای مدرن خود، کاناپه‌ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید. چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید، رنگ و سبک مبلمان منطقه‌ای می‌تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد.

در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال‌شکل هم باید همین دقت را داشته باشید. پارچه‌ای که برای کاناپه انتخاب می‌کنید باید مطابق با سبک فضا باشد. به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید، حتماً از پارچه‌هایی بادوام با رنگ‌های نسبتاً تیره استفاده کنید.

کاناپه‌های مقطعی، تکه بزرگی از مبلمان یا تمامی آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین، رنگ آن تأثیر زیادی در فضا دارد. اگر فضای کوچکی دارید، از انتخاب رنگ‌های تیره برای کاناپه بپرهیزید و از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. اگر نگران بی‌روح شدن فضا هستید، می‌توانید رنگ‌های شاد را با کمک کوسن‌ها به فضا وارد کنید؛ اما توجه داشته باشید که رنگ کوسن‌ها با دیگر رنگ‌های به‌کار رفته در فضا هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر مبل شما خاکستری است، از صورتی روشن، قرمز یا زرد به عنوان یک رنگ تأکیدی در قالب کوسن استفاده کنید، یا اگر مبل شما قهوه‌ای شکلاتی است، آبی فیروزه‌ای می‌تواند یک انتخاب خوب به عنوان رنگ تأکیدی باشد.

نکته:‌ قبل از خرید، باید چند گزینه را در مورد مبلمان امتحان کنید. روی آن‏ها بنشینید، راحتی پاها و کمرتان را بررسی کنید. عمق کاناپه هم باید برای اندام شما و افراد خانواده مناسب باشد.

 استفاده ا ز مبلمان مناسب و با رنگ روشن در زیبایی  دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی دارد.

 دکوراسیون - دکوراسیون - دکوراسیون 

۱۳۹۴ اسفند ۱, شنبه

گزینه های مهاجرت به کانادا برای پزشکان و پرستاران

شرایط اقامت در کشور سویئس

کشور کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته آمادگی جذب مهاجردر رشته های حرفه ای مانند مهاجرت پرستاران به  این کشور را پشتیبانی  میکند


کشور ژاپن که اولین مکان در دنیا می باشد که آفتاب در آن طلوع می کند و به همین دلیل به این کشور سرزمین آفتاب یا خاستگاه آفتاب گفته می شود.این کشور که در چندین سال گذشته پیشرفت چشمگیر و قابل لمسی در صنعت،تکنولوژی و غیره داشته، به یکی از مقاصد دیدنی و جذاب برای مردم دنیا علی الخصوص برای مردم آسیا تبدیل شده است.این حرکت رو به جلو و مثبت آنقدر تاثیرگذار بود که باعث شود ژاپن و سیستم اداره این کشور در دوره ای الگوی برخی کشورها تبدیل شود.با همکاری‌های دولت در بخش صنعت و نیز سرمایه‌گذاری گسترده در فناوری‌های پیشرفته، ژاپن به عنوان یکی از پیشگامان عمده در صنعت و تکنولوژی دنیا شناخته شده‌است. صادرات بخش عمده‌ای از درآمدهای اقتصادی ژاپن را تشکیل می‌دهد.محصولات صادراتی عمدهٔ ژاپن شامل تجهیزات حمل و نقل، اتومبیل، صنایع الکترونیک، ماشین آلات الکتریکی و صنایع شیمیایی هستند. در بخش صنایع ژاپن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در زمینه تولید اتومبیل، تجهیزات الکترونیکی، ماشین ابزار، فولاد و فلزات غیرآهنی، کشتی سازی، صنایع شیمیایی و نساجی و نیز صنایع غذایی فرآوری شده به‌شمار می‌آید. این کشور دارای چندین شرکت بین‌المللی با مارک‌های معتبری همچون تویوتا، هوندا، سونی، نیسان، سیتی‌زن و... است.ژاپن در حال حظر به عنوان یکی از 5 قدرت برتر اقتصادی جهان به حساب می آید.در ادامه سه دلیل اصلی برای سفر و یا مهاجرت به ژاپن آورده شده است.

 

1. بدون شک پیشرفت صنعتی، نخستین چیزی است که یک توریست را در این سفرها به خود جذب خواهد کرد. از ترن های سریع السیر گرفته تا ساعت های مچی؛ البته باید در نظر داشته باشید که دیگر از آن اقتدار سابق ژاپن در وسایل صوتی و تصویری خبری نیست (چون این قبیل کارخانه ها اکثرا به چین رفته است) و نیز ممکن است غلظت صنعتی شدن دلتان را بزند. مخصوصا اگر مجبور باشید که شبی را در یکی از هتل های کپسولی به سر ببرید؛ هتل هایی که در مساحت کوچک یک در دو متر، فقط جایی برای خوابیدن است.

هتل های کپسولی در ژاپن

با این حال به نظر می رسد که درس هایی هم از این پیشرفت ژاپنی ها برای ما وجود دارد. مسافرانی که به این کشور می روند از نظم و سختکوشی به عنوان دو صفت نیکوی ژاپنی ها یاد کرده اند. (البته مهمان نوازی و ادب این مردم هم مثال زدنی است) در این زمینه بد نیست از تجربیات این کشور و مردم آن در زمینه زلزله هم باخبر شوید و البته امیدوار باشید که یک زلزله قوی را در این کشور تحمل کنید تا شاید ترستان برای همیشه از این پدیده طبیعی بریزد. حالا که حرف از مظاهر مدرن است، بگذارید همین جا بگوییم که حتما در ژاپن یک روز را به دیزنی لند اختصاص بدهید که یکی از سه دیزنی لند معروف جهان است. این پارک که نوعی شهربازی است دارای همه شخصیت ها و المان هایی مثل میکی موس یا سیندرلا آن هم با خانه و قصرشان در ابعاد واقعی است که ما کودکی خود را با آنها گذرانده ایم. در خود توکیو باید به دیدن ایفل توکیو هم بروید که برجی است با کاربردهایی نظیر برج میلاد ایران. صد البته که خرید را هم فراموش نکنید و البته بدانید که شما در یکی از کشورهای گران جهان قدم می زنید و پول خرج می کنید.

برج توکیو ژاپن

2. اگر به تاریخ علاقه داشته باشید؛ حتما سرگذشت امپراتوری ژاپن (که هنوز هم در نام وجود دارد و این کشور امپراتور دارد) باید برایتان جالب باشد. پس دیدار از کاخ های توکیو می تواند برایتان جالب باشد. به همین میزان باید از دیدن دو شهر هیروشیما و ناکازاکی هم استقبال کنید. شهرهایی که فقط مظاهر بربریت بشر در استفاده از بمب اتم توسط ایالات متحده آمریکا می باشد. البته جالب است بدانید که آمریکایی ها اکنون در ژاپن حضور نظامی دارند و از این رو گفته شده مواظب باشید در شهرهایی مثل توکیو به مناطق حساس آنها نزدیک نشوید تا برایتان دردسری ایجاد نشود. در کنار تاریخ باید به دین هم بپردازیم که در این زمینه بازدید از معابدی چون آساکوسا پیشنهاد می شود. اگر به کیوتو هم رفتید؛ دو معبد مشهور در این شهر را هم بازدید کنید.

تاریخ ژاپن

3. ژاپن به کشور بدون خاک معروف است. منظور این نیست که این کشور سرزمین ندارد بلکه منظور این است که مجمع الجزایر ژاپن با بیش از 3000 جزیره و البته جمعیتی معادل 127 میلیون نفر یکی از متراکم ترین کشورهای جهان است. با این حال شاید بتوانید از سواحل توفانی این کشور لذت کافی را ببرید؛ منطقه طبیعی هاکونه را تماشا کنید و به تماشای کوه آتشفشانی فیجی بنشینید.

کشورسوئیس موقعیت خوبی برای پیداکردن شغل برا ی افرادی که به این کشورمهاجرت میکنند و فرصت مناسبی برای شغل در سوئیس می باشد.

 اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

نکات کلیدی پیداکردن مناسبترین آتلیه روز عروسی

عنوان: پیشنهاداتی برای کیک جشن عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


از مهمترین کارهایی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه شود انتخاب آتلیه مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی است.

به عکاس آتلیه اعتماد کنید. این نکته بسیار مهمی هست. به خودتون یادآوری کنید که شما متخصص در کارتان هستید و اون در روز دوربینش 500 عکس از دیگر مشتریان آتلیه می اندازد ، پس تجربه بیشتری داره. اگر به نظر عکاس آتلیه لباسی متناسب نیست با دکور سعی کنید باهاش همکاری کنید. اما لباسهایی رو که دوست دارید از دست ندید و برای مثال بهش بگید " این لباسو خیلی دوست دارم میخام حتما باهاش عکس بگیره هر جایی به نظرتون بهتره باهاش بگیرید"

روز آتلیه فرا میرسد:

موقع ژست گرفتن اگر خودتان ایده ای دارید حتما با عکاس آتلیه در میان بگذارید

از عکاس خجالت نکشید و به آغوش گرفتن و بوسه های عاشقانه حساس نباشید . این تاریخی که شما رو به آتلیه برای گرفتن عکس اسپرت کشانده دیگر تکرار نخواهد شد .

خنده و لحظه های شوخی با همسرتان را فراموش نکنید . زیبایی سبک عکس اسپرت به خندهای شما و عشقتان است

اگر دکوری را دوست ندارید با عکاس آتلیه صحبت کنید تا قبل از آماده سازی در جریان اختلاف نظر باشد و وقت تلف نشود

در مورد انتخاب لباسها نکته بسیار مهمی هست که یادآور میشم؛ دقت کنید لباسی رو انتخاب کنید که برامدگی های شکم یا دیگر نقاط بدن رو نشون نده . درک میکنم که لباسهایی هستند که خیلی دوست دارید با اونها عکس بگیرید اما در عکس های آتلیه ای حتی با فتوشاپ هم نمی توان طبیعی برامدگی های چربی را پوشاند .  اما همین مسئله گاهی وقتها کل زمان شما در آتلیه رو از بین میبره. لباسهای تنگ که موجب ناراحتی در پوشیدن یا تعویض کردن میشن به کل شما رو عصبی و بداخلاق میکنه و امکان ادامه عکاسی رو از شما و عکاستون میگیره . لباس هایی با رنگ مشکی ، سفید و رنگهای به قول معروف جیغ فراموش نشه . زیبایی عکس های اسپرت در رنگ بندی های شاد و تند است .

لباسهایی رو که میخواهید با اونها عکس بگیرید آماده کنید. از لباسهای رسمی و شیک گرفته تا اسپرت .  برخی از آتلیه ها برای شما طول مدت خاصی برای عکاسی مشخص میکنند. برای مثل نیم ساعت، یک ساعت و یا دو ساعت. بسته به زمانی که در اختیار دارید لباسها رو انتخاب کنید. لباسهایی که بیشتر دوست دارید رو اول قرار بدید و در آخر اونهایی رو بگذارید که اگر هم موفق به پوشاندنش نشدید خیلی مهم نباشه. سعی کنید لباسهای ست انتخاب کنید. برای خانها تل ، گل سر و زیورآلات ، عینک آفتابی و تا حد ممکن ست با همرا ببرید. البته برخی از آتلیه این بدلیجات را دارند ، از آنها بپرسید )  برای آقایان کلاه های نقاب دار ، پاپیون ، کروات و ... ببرید. هیچ محدودیتی برای خودتون قائل نشید. طوری با ساک پر برید که توی آتلیه هیچ شرایطی پیش نیاد که به خودتون بگید ای کاش فلان لباس یا فلان گردنبند را آورده بودم. داخل آتلیه عکاس به شما کمک میکنه تا متناسب با دکورها، بکگراندها و تجارب کاری لباس ها رو ست کنید.

برخی از آتلیه ها از شما میخواهند که برای انتخاب عکس روز دیگری تشریف بیارید و برخی همان روز را به انتخاب کار اختصاص میدهند. اگر امکان انخاب برای شما هست گزینه اول آتلیه را انتخاب کنید. زیرا با وجود خستگی احتمالی نمیتوانید با تمرکز عکس انتخاب کنید. روزی را در نظر بگیرید که شما و همسرتان در آرامش بتوانید مجددا وقت گذاشته و به آتلیه بروید.

زمانی که برای انتخاب عکسها به آتلیه میروید تمرکز داشته باشید. به همه چیز دقت کنید. به لباس،کج یا صاف بدون گل سر،نوع فیگور،خنده و هر چیزی برایتان مهم است. گر سوالی دارید از شخصی که نمونه کارها را به شما نشان میدهد(بهتر است که خود عکاس باشد) بپرسید. مثلا بگویید این تیرگی برطرف میشود؟ یا این پری که بین موهایش رفته پاک میشود؟ عکاس موظف است که توضیحات لازم را به شما بدهد.

از عکاس آتلیه هم کمک بخواهید. اغلب عکاسان با تجربه خودشان در وقتی که مناسب تشخیص دهند به کمک شما می آیند مثل زمانی که شما یک فیگور و دکور مشخص را دوست داشته اید اما بین 2 یا 3 تا از عکسها مانده اید که کدام را انتخاب کنید. در این زمان عکاس آتلیه از لحاظ حرفه ای به شما کمک میکند. اما در نهایت تصمیم با خود شماست.

در پایان انتخاب عکسها از عکاس بخواهید مجددا عکسهای آتلیه ای انتخاب شده نهایی شده را به شما نشان بدهد تا بتوانید کاملا از انتخاب های خود مطمئن شوید.
در رابطه با گرفتن فایل عکسها همان روز صحبت کرده و از قوانین آتلیه ای که در آن عکاسی کرده اید مطلع شوید.


 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 آتلیه عروس- آرایشگاه عروس- آتلیه عروس

 

۱۳۹۴ بهمن ۲۶, دوشنبه

آشنایی با اشکال کاندوم های خاردار و توضیح مراکز خریدن کالاهای زوج ها

شناختن اقسام کاندم های مردانه و بررسی مارکت های فروختن اجناس زناشویی

در همین راستا آموزش زیر که به معرفی انواع کاندوم و مدل های قیمت کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

۴) چه چیزی باعث پاره شدن کاندوم مردانه می شود؟

انقضای تاریخ کاندوم – برروی کاندوم های مردانه جدید تاریخی وجودداشته که بعد از گذشتن از آن تاریخ نباید از آن استفاده نمود.

نگهداری نامناسب – گرما باعث آسیب دیدن کاندوم های لاتکسی می شود، پس آنها را در مکان های گرم همچون کیف پول و یا داشبورد ماشین نباید نگه داشت.

کاندوم نامناسب – کاندومی که بسیار کوچک بوده ممکن است پاره شوند، از انواع بزرگتر استفاده نمایید.

روغنکاری نامناسب – درصورتیکه روان کننده های چربی پایه همچون وازلین، روغن بچه و … استفاده شود، امکان پارگی کاندوم مردانه وجود دارد.

۵) از کجا می تواند کاندوم مردانه خرید؟

کاندوم را می شود در اکثر داروخانه ها خریداری نمود. در بعضی از فروشگاهها نیز کاندوم موجود می باشد.

۶) کاندوم مردانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های لاتکسی با پیشگیری از تماس محل آلوده با فرد سالم از ابتلا به بیماری های مقاربتی جلوگیری می نماید، با این حال این محافظت صد در صدی نمی باشد. کاندوم های پلی اورتان نیز فراهم کننده محافظت در برابر بیماری های مقاربتی بوده ولی قدرت آن ها به اندازه انواع لاتکسی نیست.

۱) کاندوم زنانه چیست؟

کاندوم زنانه لوله ای پلی اورتانی و روغن کاری شده است که رینگ های انعطاف پذیر در هر دوسر خود داشته و یکی از سرهای لوله بسته می باشد.

۲) از کجا کاندوم زنانه بخریم؟

همانند کاندوم مردانه، کاندوم زنانه نیز در داروخانه ها و بدون نسخه فروخته می شود.

۳) قدرت کاندوم زنانه در پیشگیری از بارداری؟

کاندوم های زنانه حدود ۷۵ درصد در پیشگیری از بارداری موثر می باشند.

۴) کاندوم زنانه و بیماری های مقاربتی؟

کاندوم های زنانه نیز می توانند فراهم کننده مقداری محافظت در برابر بیماری های مقاربتی باشند. اما کاندوم های مردانه در این زمینه بهترین گزینه می باشند. نباید از کاندوم های زنانه و مردانه همزمان استفاده نمود چراکه اضطکاک هردو باهم باعث خرابی آنها می شود.

در همین راستا مطلب فوق که به توضیح انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

روشهای طراحی دکوراسیون خانه هایی بامتراژ پایین و تغییر دکوراسیون منزل با برچسب دیواری

تاثیر روشنایی خانه در دیزاین دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



تغییر دکوراسیون منزل نقش مهمی را در طراحی داخلی منزل دارد و تغییر دکوراسیون منزل با نقاشی دیوار بهترین راه برای تغییر دکوراسیون است.

معمولا وقتی خونه مدت هاست که تغییری نکرده و تکراری به نظر میرسه، اولین فکری که به سر خیلی هامون میزنه تعویض مبلمان و فرش و پرده و خیلی فکر های پرخرج و دردسر از این قبیل هست. غافل از اینکه با یکم ذوق و سلیقه و حوصله و بدون درد سر خاصی میشه تغییراتی رو در دکوراسیون منزلمون بدیم که خیلی چشمگیر و جدید باشه و لذت زیادی هم از این ماجرا ببریم. در این مطلب راهکار هایی رو قرار میدم که باهاش میشه رنگ مناسب و دلخواهمون رو برای دیوار های منزلمون انتخاب کنیم و به راحتی با ترکیب رنگها یک فضای جدید و پر نشاط بسازیم.

رنگ آمیزی دیوارها با استفاده از اسفنج
این روش سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد، تنها کافی است یک اسفنج خشک را به رنگ آغشته کنید، و با آن به سطح دیوار مورد نظرتان ضربه بزنید، این عمل را چند بار انجام دهید، دقت کنید که ضربه های تان باید آرام و مداوم باشد تا به میزان غلظت مورد نظرتان برسید، اگر از طیف های مختلف رنگ استفاده کنید، به کار نهایی خود عمقی ظریف و نا محسوس می بخشید.

طرح های رگه دار به وسیله پارچه روی دیوارهای خانه
کیسه های پلاستیکی را  مچاله کنید، آن ها را به رنگ آغشته کنید، و با ضربه های مدام روی دیوار طرح های زیبایی را پدید بیاورید، می توانید از دستکش یا پارچه برای گرفتن این کیسه های پلاستیکی رنگی استفاده کنید. سعی کنید که حتما از یک رنگ مکمل برای زیرسازی دیوار های تان استفاده کنید تا طرح نهایی تان زیبایی و جلوه خاصی داشته باشد.

نمای راه راه برای دیوارهای داخلی خانه
این روش برای ایجاد رگه یا نوارهای باریک و ملایمی از رنگ ها روی دیوار به کار می رود، زمانی که این کار با ظرافت انجام گیرد، نتیجه نهایی هم به ظرافت یک پارچه دیده می شود، ترکیب رنگ و روغن جلا را با کمک یک غلتک به صورت عمودی روی دیوار بکشید، سپس به کمک یک قلم مو با موهای بلند نوارهای نازکی را روی دیوار پدید بیاورید. صبر و حوصله در این کار به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید.

نمای آجری در دیوارهای داخلی خانه
به راحتی می توانید توهم وجود نمای آجری را روی دیوارهای خانه خود به وجود بیاورید. برای این کار احتیاج به یک تخته با ابعاد نه چندان بزرگ خواهید داشت، تخته ای که بتوانید آن را به راحتی بلند کنید. بع از آن به تعدادی اسفنج احتیاج خواهید داشت که سطح این تخته را بپوشانند، اسفنج ها را روی تخته بچسبانید و آن را به شکل یک مهر در بیاورید، رنگ آجر روی آن بزنید و به سراغ دیوار های تان بروید.

چطور رنگ دیوار  های منزل رو انتخاب کنیم

حالا نوبت رنگ هاست. رنگی که میخواید باهاش کار کنید رو باید انتخاب کنید. در انتخاب رنگ باید اینکه چه فضایی رو رنگ میکنید(اتاق خواب، پذیرایی یا آشپزخانه و …) و همچنین به رنگ زمینه دیوارتون توجه کنید. همچنین به رنگ مبلمان منزلتون. یکی از ساده ترین راههای انتخاب ترکیب رنگهای مناسب، پارچه ها هستن. پارچه ای که به نظرتون زیباست جلوتون بذارید و ببینید از چه رنگ هایی استفاده کرده و هر کدوم به چه میزان. توصیه میکنم از رنگ های خیلی تند استفاده نکنید. به همین دلیل هم در لوازم مورد نیاز یک قوطی رنگ سفید هم قرار دادم. که رنگ مورد نظرتون رو کمی با سفید ترکیب کنید تا ملایم تر بشه.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

آموزش ساخت وبلاگ در سایت های ساخت وبلاگ متفاوت با آسان ترین مدل

یادگیری ساخت بلاگ در سامانه های  وبلاگ دهی متفاوت با آسان ترین روش

در اين آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در يکي از بزرگ‌ترين سايت‌هايي که خدمات وبلاگ را ارائه مي‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
براي ساخت وبلاگ، مراحلي را که در اين آموزش گفته شده است به ترتيب انجام دهيد:
- ابتدا وارد سايت بلاگفا شويد . اگر آدرس آن را نمي‌دانيد از طريق لينک زير اين کار را انجام دهيد:

- نوبت به فيلد بعدي يعني نام نويسنده مي‌رسد که نام خودتان يا نام کسي که براي او داريد وبلاگ مي‌سازيد را وارد نماييد. اين اسم مي تواند اسم واقعي شما يا اسم مستعار شما باشد تصميم آن به عهده شما مي‌باشد.


- بعد از نام نويسنده در فيلد بعدي بايد شرح مختصر و کوتاهي را از وبلاگ خود بنويسيد که از اين عبارات موتورهاي جست و جو گر استفاده مي‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند يا نه پس به دقت آنها را پر کنيد و سعي کنيد واقعا کلمات يا عباراتي را در آن بنويسيد که در وبلاگ شما موجود باشد . سعي کنيد اين فيلد را با کلمات پر نماييد و کلمات را با کاما از يکديگر جدا نماييد تا جملات طولاني اين طوري نتيجه بهتري مي‌گيريد مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اينکه بنويسيد: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا


- در اين قسمت بايد ايميل خصوصي خود را وارد نماييد که به هيچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ايميلي به آن فرستاده مي شود که در آن از طرف مديريت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر داني می شود و نام کاربري و کلمه عبورتان به آن فرستاده مي شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربري و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ايميل خود را در اين قسمت وارد نماييد و از ايميلي که به آن فرستاده مي شود به خوبي نگه داري کنيد چون اگر نام کاربري و کلمه عبورتان را افراد ديگري بدانند مي توانند وارد قسمت مديريت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست هاي نا مربوط ارسال کنند و حتي کلمه عبورتان را تغيير دهند و ديگر شما به وبلاگتان دسترسي نخواهيد داشت
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در اين فيلد يعني "ايميل نويسنده" ايميلي را بايد وارد نماييد که کاربران توسط آن مي‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامي کاربران نمايش داده مي‌شود.
- در فيلد "منطقه زماني" بايد زمان خود را بر حسب GMT تنظيم نماييد که براي کاربران ايراني به طور پيش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده مي‌باشد اگر تنظيم نيست آنرا تنظيم کنيد.
- در فيلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پيداست بايد تعداد پست‌هايي را که مي‌خواهيد در صفحه نخست وبلاگ شما نمايش داده شوند انتخاب نماييد. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بيشتر نباشد چون باعث سنگين شدن وبلاگ شما در نتيجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) مي‌شود که باعث کاهش بازديد کنندگان وبلاگتان خواهد شد.


- در فيلد بعدي شما مي توانيد نحوه نمايش تاريخ پستها را تنظيم نماييد بدين صورت که شما وقتي پستي را به وبلاگتان ارسال مي‌کنيد خود سيستم بلاگفا تاريخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج مي‌نماييد که از ميان نمونه‌هاي ارائه شده مي‌توانيد به دلخواه يکي را انتخاب نماييد.
- اين فيلد همانند فيلد قبلي ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت مي‌کند و نمايش مي‌دهد. شما مي‌توانيد در اين قسمت نحوه نمايش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظيم نماييد.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه نمايش تاريخ آرشيو مي‌باشد که شما بايد مشخص کنيد که اين قسمت از وبلاگ شما به صورت عددي نمايش داده شود و يا به صورت حروف.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه آرشيو مطالب وبلاگ مي‌باشد وقتي شما وبلاگي را ثبت مي‌کنيد سيستم بلاگفا به طور خود کار آرشيوي از مطالب شما را تهيه مي‌کند که در اين قسمت شما مي‌توانيد سيستم را تنظيم کنيد که آرشیو شما را به صورت هفتگي نمايش دهد يا ماهانه:



ساخت وبلاگ

۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

اجاره ماشین عروس

انتخاب ماشین عروس




تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت به شما در زیباتر شدن و جذابتر شدن صورت و آرایش چهره تان کمک میکند.

تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد. ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟

 از کانسیلر درست استفاده کنید

با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه! لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

زیر ابروهایتان را روشن کنید

مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.

رژلب براق بزنید

برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.

لک ها را به راحتی از بین ببرید

 

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).

برای کسانی که نگران چهره شان برای روزعروسی میباشید میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبر ومشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.

اگر لک بنفش باشد : به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

برای کبودی زیر چشم : کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.

خال و لک سیاه : با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.

برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.

 مراسم عروسی  -  مراسم عروسی -  تشریفات مجالس

۱۳۹۴ بهمن ۱۸, یکشنبه

تحصیل در آفریقای جنوبی

عنوان:شرایط اقامت پزشکان مهاجر


اگر می خواهید تجربه زندگی در یکی از کشورهای پرتنوع و رنگارنگ و البته پیچیده در سراسر دنیا را داشته باشید مطمئنا مهاجرت به آفریقای جنوبی و یا تحصیل و کار در این کشور یکی از انتخابهای اصلی شما است.از زمانی که (سال 1990) قوانینی برای از بین بردن تبعیض های نژادی در آفریقای جنوبی به اجرا درآمد,پروسه پیشرفت در این کشور سرعت گرفت و باعث شد تا این کشور به یک کشور دموکراتیک و پیشرفته تبدیل شود.در این کشور نزدیک به 11 زبان رسمی (که در این عدد فقط کشور بولیوی و هند بیشتر از آفریقای جنوبی هستند) در آفریقای جنوبی وجود دارد.آفریقای جنوبی را در سراسر دنیا به نام مکشور رنگین کمان می شناسند که این موضوع به دلیل فرهنگ متنوع آن است.مشکلات زیادی هم چنان در این کشور وجود دارد ، از جمله آمار بالای جرم جنایت خشونت آمیز ، فقر و یا آمار بالای بیماری HIV.


البته این موارد باعث نادیده گرفتن برتری های این کشور در منطقه نمی شود.وجود بعضی از قابل توجه ترین مناظر طبیعی و حیات وحش ، و شهر های متنوع و سرزندهو همچنین دنشگاه های پیشرفته این کشور که دارای یک چشم انداز بین المللی برای دانشجویان می باشد.بر اساس رتبه بندی جهانی دانشگاه ها که در سال 2014-2015 انجام شد ویژگی های دانشگاه های آفریقای جنوبی باعث شد تا این دانشگاه ها رتبه های خوبی را در سطح بین المللی بدست آورند.به عنوان مثال دانشگاه کیپ تاون در رتبه 141 ، دانشگاه ویتواترسرند رتبه 318 جهان و دانشگاه Stellenbosch رتبه 390 را بدست آورد.همچنین چهار دانشگاه در این کشور رتبه های بالاتر 650 جهان را بدست آوردند.دانشگاه هایی مانند پرتوریا ، دانشگاه کوازولو ناتال ، دانشگاه رودز و دانشگاه ژوهانسبورگ.دانشگاه ها در آفریقای جنوبی به سه دسته تقسیم می شوند :

دانشگاه های با سیستم آموزشی سنتی و علوم تجربی
دانشگاه های فنی و تکنولوژیک
دانشگاه های جامع که ترکیب از دو سیستم اول می باشند


در 9 استان در سراسر آفریقای جنوبی نیز ادارات آموزش و پرورش وجود دارد که با اجرای سیاست های آموزشی و پرورشی کشوری و یا محلی اداره می شوند.

اگر شما قصد ادامه تحصیل در آفریقای جنوبی ، در سطح لیسانس را دارید ، این مقطع در حالت معمول به مدت سه سال به صورت تمام وقت به طول می انجامد و در سطح کارشناسی ارشد نیز به مدت یک یا دو سال به طول می انجامد.در سیستم آموزشی این کشور مانند کشور های دیگر سال به دو ترم تحصیلی تقسیم می شود.ترم اول از اوایل ماه فوریه تا اوایل ماه ژوئن و ترم دوم از اواسط ماه جولای تا اواخر نوامبر همانند استرالیا  و نیوزلند ، برگزار می شود.تعطیلات پایان سال تحصیلی نیز در این کشور حدود دو ماه است که از اواسط دسامبر تا اواسط فوریه ادامه می‌یابد.البته دانشجو می‌تواند بر اساس نیاز خود محل سکونت خود را به مدت سه ماه یا کمتر، تا دوازده ماه اجاره کند که شامل تعطیلات هم می شود.

دوره های آموزش زبان

مدت دوره‌های زبان در آفریقای‌جنوبی بر اساس کالج ارائه دهنده دوره، متفاوت است.دوره‌های زبان از یک هفته تا یک سال و در سطوح مختلفی برگزار می‌شود. نکته اساسی در خصوص دوره‌های زبان این است که حتی متقاضیانی که قصد تحصیلات آکادمیک در این کشور را نداشتند می‌توانند برای دوره‌‌های زبان (اعم از انگلیسی، هلندی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و...) ثبت نام کنند.هزینه دوره های زبان نیز در دانشگاه های مختلف متفاوت است اما بطور نسبی هزینه دوره‌های زبان انگلیسی ماهیانه حدود 400 الی 800 دلار است.

هزینه تحصیل و زندگی در آفریقای جنوبی

1.هزینه تحصیل ( شهریه دانشگاه )

هزینه تحصیل یا همان شهریه دانشگاه  در هر مقطعی متفاوت است.در مقاطع کارشناسی سالیانه از 3000 تا 12000 دلار ، کارشناسی ارشد بر حسب نوع تحصیل (دوره ـ پژوهشی) سالیانه از 8000 دلار به بالا  و دکترا سالیانه از 2000 تا 8000 دلار و در بعضی رشته ها رایگان  است.البته در بعضی رشته ها از سال دوم به بعد کاهش شهریه نیز وجود دارد.

2.بیمه

بیمه برای داتشجویان خارچی اجباری است و ارزانترینش 4000 راند در سال است.

3.هزینه رفت آمد

اگر متاهلین باید سعی کنید تا یک ماشین تهیه کنید.به دلیل اینکه  وضعیت سیستم حمل و نقل در این کشور خیلی خوب انجام نمی شود.به عنوان مثال هزینه یک ماشین دست دوم در حد معمول حدود 40000 راند می شود و فیمت یک لیتر بنرین در حال حاضر ۱۲.۰۵راند (۲۹۰۰ تومان) می باشد. بیمه ماشین هم بسته به قیمت ماشین و محل سکونت و مسائل دیگر حدود 250 راند در سال است (فقط شخص ثالث و آتش سوزی) و بیمه کامل حدود 500 راند می باشد.

4.میانگین هزینه زندگی برای دانشجو

 کل هزینه زندگی در آفریقا جنوبی برای دانشجویان مجرد ماهیانه حدود 500 الی 700 دلار است. دانشگاه‌ها معمولا محل سکونت و خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. هزینه اجاره مسکن در خارج از دانشگاه بسته به شهر و محل سکونت ماهیانه از 300 دلار به بالاست.

5.هزینه خوراک

هزینه غذا در دانشگاه های آفریقای جنوبی خیلی ارزان نیست ضمن اینکه در این کشور غذای حلال هم کمتر پخت می شود.اما در هر صورت هزینه غذا در این کشور به عنوان مثال برای یک ناهار در حدود 1500 تا 2000 راند می شود

 مهاجرت به استرالیا - مهاجرت استرالیا - مهاجرت استرالیا