۱۳۹۴ تیر ۱, دوشنبه

دلیل متفاوت بودن قیمت مابین طراحی وب سایت ارزان و پرهزینه در چه چیز است قسمت یک ؟

فرق های های در میان ایجاد وب سایت ارزان و با قیمت بالا در چه چیز است پارت اول ؟

اولین مسئله ای که بسیاری از افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ،  هزینه طراحی سایت  میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره فرق میان وب سایت های کم هزینه و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند فرق های یک سایت با هزینه 1 میلیون تومان با وب سایتی که هزینه ساخت آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست.

اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن قیمت ساخت یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی سفارش دهنده است . برخی مواقع مشتری احتیاجی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میشود ، در این شرایط قیمت ساخت چنین سایتی در قیاس با سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد فرق خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت معمولی در قیاس با وب سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم است .

منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

 قیمت طراحی سایت  -  تعرفه طراحی سایت  -  قیمت طراحی سایت  -  تعرفه طراحی سایت  -  هزینه طراحی سایت  - طراحی سایت

۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

کسب و کار اینترنتی و مزایای آن پارت یک

تجارت الکترونیک و فواید آن بخش 1


بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت هستند . احتمال دارد برخی از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی میباشد که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . مسئله ای که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه کسانی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - بهینه سازی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی وب سایت




۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

روش های بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت 3

فراگیری تغییر بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla قسمت 3

گام 6 : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و برنامه های آماده کدهایی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک کنید.

قدم 7 : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن کدها و کاهش حجم وب سایت بپردازید .

قدم نهایی :  چک کردن : پس از انجام همه مراحل وقت چک کردن سرعت وب سایت است . شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی وب سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

یادگیری تغییر سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت 2

آموزش بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla پارت دو

گام 3 : از بین بردن افزونه ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کند می کند .

قدم چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از host سریع و قوی که در بالابردن سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام 5 :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - سئو - طراحی سایت - طراحی سایت - آموزش تعمیرات




۱۳۹۴ خرداد ۲۵, دوشنبه

روش های بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های joomla پارت یک

روش های افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت یک

برای بالا بردن بارگذاری صفحات سایتهایی که با joomla سخت شده است من قدم هایی را تهیه کردم که در پایین توضیح میدم .

گام یک :  اگر سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من غیرفعال کردن موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به پایگاه اینترنتی شما اجازه می دید در هر صفحه ای که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کم حجم کردن عکس ها  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - سئو - سئو - طراحی سایت - طراحی سایت




۱۳۹۴ خرداد ۱۱, دوشنبه

برای طراحی وب سایت به کارگیری از زبان پی اچی پی بهینه تر میباشد یا asp قسمت سوم

موقع ساخت وب سایت استفاده از کدهای پی اچی پی بهینه تر میباشد یا asp بخش سوم

در حالت کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل حفاظتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از نظر امنیتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به دلیل استفاده وب سایت هایی مانند گوگل از php ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

برخی از کاربرانی که کار تدریس بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان کد نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچ موقع مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از مزایای بیشتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نمیباشد . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت